Dystans100.06 km Czas03:45 Vśrednia26.68 km/h VMAX43.00 km/h
Temp.16.0 °C SprzętPython
100 km - Komplementarne zakończenie wakacji !

Dystans: 100,06 km

Okolice gminy Izbica Kujawska, Przedecz i Babiak (m.in.: Izbica Kujawska, Brdów, Radoszewice, Grochowiska, Lubomin, Chotel, Przedecz, Żarowo, Józefowo)

Przełamuje impas po kilku deszczowych dniach i ruszam na rowerek bez wyznaczonego celu w myśl zasady "przed siebie". ;)
Zakończenie wakacji i niestety od teraz wolnego czasu będzie sporo mniej. Tak, klasa maturalna, przygotowania itp. Wakacje zakończyłem tak jak je spędziłem, czyli na rowerze. Na rowerze, który na początku służył jedynie mojej rehabilitacji jednak zaintrygował mnie i przez cały okres wakacyjny przyjechałem ponad 2000 km. Wiem,że to nie jest dużo w świecie kolarskim ale w moim to całkiem przyzwoity wynik.

Brdów, a właściwie molo :) Ah zdecydowanie moje ulubione miejsce, zwłaszcza w takie chłodne dni kiedy obecni są jedynie rybacy (żeby nie było, że jestem jakiś aspołeczny czy coś, po prostu czasem cenie sobie ciszę i spokój).