Dystans95.93 km Czas03:29 Vśrednia27.54 km/h VMAX48.00 km/h
Temp.29.0 °C SprzętPython
Połowa planu

Dystans: 95,93 km

Izbica Kujawska - Sompolno - Piotrków Kujawski - Radziejów - Redecz Krukowy - Lubraniec - Izbica Kujawska

Świetny dzień! Ciepło, prawie bezwietrznie idealnie tak jak w przeddzień w prognozie pogody, więc wsiadam na rower i ruszam. Sprawnie i szybko mijam kolejno Sompolno, Piotrków, Radziejów.  Będąc w Płowcach łapię kapcia trzeba zjechać i zmarnować sporo czasu na wulkanizację przedniego koła.

Dętka nowa, napompowana 6 barów pompką ręczną, więcej nie dałbym rady ! :) Jadę dalej. W miejscowości Redecz Krukowy kolejny przystanek tym razem zawodzi nie sprzęt, a zdrowie. Ostry ból w okolicach pięty.. Niestety mięśnia i wydolność mówią TAK ale Achilles mówi NIE. Już wtedy wiedziałem, że wracam do domu dalsza jazda była bez sensu. Dotarłem do Lubrańca w parku na ławce zdjąłem buta, skarpetkę i nasmarowałem okolice bólu dwiema maściami. Chyba nic nie pomogło i ostatnie 15 km wracałem jadąc praktycznie tylko na prawej nodze.

A tutaj na zdjęciu świeżo otwarte muzeum (od 1lipiec2017) w Redczu Krukowym na które już nie miałem ochoty tego dnia ale w niedalekiej przyszłości na pewno odwiedzę.